Home ProFile Links Archive DesigN


ღ لَـۅاݜڪـے ބـــــآے یه נڅتړ څاص ღ

به وبلاگ من خوش اومدین

♣⇜اگــــــــه ٹـــــــنــــهــــام واســـــــــه ایـــــــــنه★ ♣کــــــــه مــیــــــخــــوام روزامــــــــو خـــــــودم★ ♣ بـــــســـــــوزونـــــم.....!!!★ ♣نــــه ایـــنــــکــــه بــــدم یــــه لــــاشـــی★ ♣ گنــــد بزنـــــه بهــــش✘✘★

 

 

ﻋﺸـﻖ ﯾـﻌـﻨـــــﯽ…!

ﺍﻧـﻘـﺪﺭﺣـﺴـــــــــود
ﻣـﯿـﺸـﯽ ک ﻫـِﯽ میگـردی دنبـال یه بهــــونـــه ای...

ﺗـﺎ قهـر کنـی و اون نازتو بکشــه و حرصـش دربــیاد و بگـــه پـدرمو درآوردی تو یه الــف بچـــه ....♡♥

فقط گوشیم میتونه شهادت بده ک آرزوی خیلیا بودم.... ولی دلم گیره«تو»بودلعنتی

 

مغرور نیستم ولی اگه قراره بیفتی بهتره از برج میلاد بیفتی پایین تا اینکه از چشم من ......!!
چون اگه از اونجا افتادی شاید معجزه بشه و امیدی به زنده موندنت باشه اما اگه از چشم من بیفتی دیگه هیچ معجزه ای نمیشه !!!!
لطفا قبل از بالا رفتن از ریسمان دل من اینو بدون .....

 

ب بعضیا باس گفت! شـــاااااخے، لاتے، دااافے، پافے، هـــرچے هستے واســـه خـــووووودتے!!! بـــه مـــن و رفيــقم كه میـــرسے فقـــط عیـــنه آدم ســـلاااااااام بــــــــــعـــد... هــــــــــــرررری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ شنبه 29 شهريور 1393برچسب:, | 12:31 | 【ッshima ッ】 |